Оплата та доставка

Доставка здійснюється лише по території України за винятком тимчасово окупованих територій та зони бойових дій. Не продаємо алкогольні напої особам, які не досягли 18 років.
Ми прагнемо надавати найкращий сервіс. Тому зажди готові підлаштувати графік доставки під ваші побажання.
Оплата замовлень

Оплату можливо здійснити кредитною карткою (Visa, Mastercard, UnionPay, Простір) доступними методами оплати (оплата картою, PrivatPay, Apple Pay, Google Pay, FacePay24, Masterpass, Visa checkout, через сканування QR-коду за допомогою Приват24) через форму оплати LiqPay на сайті worldwines.com.ua.
Вартість доставки

  • Доставка замовлень на суму замовлення від 1000 грн здійснюється безкоштовно. Доставка замовлень вартістю нижче за 1000 грн сплачує замовник згідно тарифів Нової Пошти.
  • Самовивіз у м. Житомир — безкоштовний.
  • За умови доставки Новою поштою з наложеним платежем (післяплатою) покупець оплачує з комісію за переказ коштів згідно тарифів NovaPay у розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн.

Доставка по Житомиру:
  • самовивіз
  • у відділення Нової Пошти

Доставка по Україні:
  • у відділення Нової Пошти
Гарантія та цілісність товарів

  • Всі товари пакуються згідно з правилами пакування відправлень Нової пошти.
  • Всі відправлення закриті з усіх боків пом’якшувальним матеріалом -3 шари повітряно-пухирчастої плівки або не менше ніж 2 см з кожної сторони іншим пом’якшувальним матеріалом.
  • Відправлення вкладається у гофрокартонну коробку або пакується у гофрокартон, у пустотах розміщується наповнювач (паперовий, пінопластовий, повітряно-пухирчастий).
  • Відправлення в одній коробці розділені між собою пом’якшувальним матеріалом.
  • На пакування відправлення наноситься маркування «Крихке».
  • Клієнту необхідно одразу при отриманні відправлення перевірити стан відправлення та цілісності Товару в присутності представника компанії.
  • Клієнту, у випадку виявлення пошкодження товару або наявності претензій до стану відправлення, необхідно у присутності представника компанії на наявному у нього офіційному бланку скласти Акт приймання-передачі та Претензію, відмовитись від отримання товару. Після цього Магазин компенсує своїм коштом Клієнту втрату або надіславши аналогічний Товар або повернувши кошти.
  • Обов'язковою умовою повернення коштів або повторного надсилання товарів за рахунок Магазину є оформлення Акту приймання-передачі у відділенні Нової пошти, що засвідчує наявність пошкоджень або претензії до Товару.
Повернення товарів

  • До прийняття рішення про покупку Покупець може відмовитися від Замовлення, не сплачуючи при цьому ні його вартості, ні вартості доставки.
  • Повернення Алкогольної продукції не здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України. Винятком є неналежна якість продукції, повернення якої регламентується Правилами роздрібної торгівлі алкоголем, затверджених постановою КМУ від 30.07.96 р №854.
  • У випадку коркової хвороби та інших вад або дефектів вина — гарантоване повернення коштів або заміна вина. При цьому, обов'язкове повернення товару. Доставка та повернення відбувається за рахунок Магазину.